همزیستی مسالمت‌آمیز ویندوز و اندروید در تبلت ۱۰ اینچی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 903
نویسنده : MRK


شرکت ویوسونیک از تبلت ۱۰ اینچی جدید خود در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی کرد.

تبلت جدید شرکت ویوسونیک با نام ویوپد ۱۰ پرو همانند تبلت قبلی این شرکت از ۲ سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و ویندوز ۷ بهره می‌برد و آنطور که از نامش نیز پیداست از صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی از نوع تمام لمسی خازنی بهره می‌برد.

کیفیت صفحه نمایش  این تبلت که روزلویشن آن ۱۰۲۴ x 600پیکسل است به نظر بسیار پایین می‌آید چرا که از زاویه دید افقی بسیار بدی برخوردار است و تنها زاویه دید مستقیم آن مناسب است.

viewpad10pro

ویوپد ۱۰ پرو از پردازنده اینتل اتم Oak بهره می‌برد که به آن اجازه بهرهگیری از دو سیستم عامل اندروید و ویندوز ۷ را می‌دهد که البته سیستم عامل اندروید در پیش‌فرض قرار گرفته است.

نکته جالب اینکه شما برای تغییر سیستم عامل دستگاه خود نیازی به راه‌اندازی دوباره آن ندارید چرا که سیستم عامل اندروید دستگاه به صورت مجازی بر روی آن کار می‌کند.

هنوز قیمتی برای این تبلت که عمر باطری آن ۶ ساعت اعلام شده، تعیین نشده اما این شرکت تاریخ عرضه آن به بازار را در ماه می تعیین کرده است.






مطالب مرتبط با این پست
.